Nowy sezon Diablo IV
Diablo IV - Sezon Wzrostu Nienawiści to gra fabularna dla jednego gracza, w której gracze zostają wrzuceni w głąb najbardziej skorumpowanych regionów Sanktuarium, gdzie nienawiść zakorzeniła się, rozprzestrzeniając ciemność i zło w całej krainie. To nowy sezon w franczyzie Diablo IV.
Blizzard Entertainment, Inc. nadal rozwija swoje mroczne uniwersum fantasy, wydając Diablo IV: Sezon Wzrostu Nienawiści, aktualizację sezonową, która przynosi świeże treści i mechaniki do już fascynującego ARPG. Opierając się na fundamentach położonych przez swoją podstawową grę, Sezon Wzrostu Nienawiści wzbogaca fabułę, poprawia rozgrywkę i wprowadza nowe wyzwania oraz mechaniki.
Świat potrzebujący nadziei
Diablo IV rozgrywa się po Diablo III: Reaper of Souls. W grze bramy nieba są zamknięte po tym, jak Maltheal, Anioł Śmierci, zniszczył dużą część Sanktuarium. Jednak, nie wiedząc o tym, niebo, Lilith, córka Mephisto i kanoniczna matka ludzkości, została uwolniona ze swojej więzienia. Jej powrót wprowadził chaos, a wiek ciemności i nędzy zapanował nad Sanktuarium.
To do graczy, znanych jako Nephalem, należy pomoc ludziom Sanktuarium. Będą musieli walczyć z demonami czającymi się wszędzie. Z każdym zabójstwem możesz otrzymać prezenty i monety od ludzi, którym pomogłeś. Diablo IV osadzone jest w otwartym świecie z pięcioma unikalnymi regionami, cyklem dnia i nocy oraz zmieniającą się pogodą. Beznadziejni ludzie potrzebujący twojej pomocy wypełniają ziemię, a ty szybko odkryjesz, że nigdy nie zabraknie ci rzeczy do zrobienia.
Misje w grze są nieliniowe i możesz je podejmować według własnego uznania. Możesz wyruszyć na przygodę samodzielnie lub połączyć siły z innymi Nephalem, aby zniszczyć jak najwięcej demonów. Współpraca jest najlepsza, jeśli zamierzasz walczyć z nowo narodzonymi wielkimi bossami. W tej grze jest setki lochów, z których wszystkie są losowo generowane. Wewnątrz znajdziesz setki legendarnych przedmiotów do wyposażenia.
Ciemniejszy zwrot w Diablo IV
Diablo IV - Sezon Wzrastającej Nienawiści rozszerza fabułę Diablo IV o nową narrację, która ma miejsce po wydarzeniach z podstawowej gry. Lilith, córka Mephisto, była centralną postacią fabuły podstawowej gry, a ten nowy sezon bada konsekwencje jej porażki. Gdy świat Sanktuarium trwa w następstwie chaosu, pojawia się nowa ciemna siła, znana tylko jako „Nienawiść”. Ta siła, zrodzona z głęboko zakorzenionej urazy i złośliwości, infekuje zarówno ludzi, jak i demony, przekształcając ich w krwiożercze stworzenia, które żywią się nienawiścią.
W tym nowym sezonie gracze ponownie przyjmują rolę bohatera, mając za zadanie rozwikłanie tej nowej siły, jednocześnie zmagając się z własnymi wewnętrznymi zmaganiami i dylematami moralnymi. Pisanie w Sezonie Wzrastającej Nienawiści jest poprawą w porównaniu do czasami przewidywalnej fabuły podstawowej gry, oferując więcej niuansów i głębsze zanurzenie w psychologiczne skutki korupcji. Gra zapewniła, że stawka wydaje się osobista, z NPC odzwierciedlającymi emocjonalny ciężar, jaki ta nowa groźba wywiera na świecie.
W tej grze ogromne heroldy piekła, niosące krwawo-czerwone portale na swoich plecach, były widziane depczące przez Sanktuarium. Kiedyś były tylko materiałem ponurych opowieści tawernowych mających przestraszyć zmęczonych podróżników, te stworzenia zostały ożywione przez nienawiść Mephisto, którego miejscowi nazywają „Wędrowcami Królestwa”. Ci Wędrowcy Królestwa mogą zagrażać całemu regionowi jednocześnie, uwalniając koszmary zrodzone z nienawiści przez portale osadzone w ich ciałach.
Nowe funkcje i mechanika rozgrywki
Znaczącą cechą tego sezonu jest wprowadzenie Stref Nienawiści. Te obszary na mapie są skażone przez Nienawiść, tworząc śmiertelne środowiska, które stanowią wyzwanie nawet dla najbardziej doświadczonych graczy. Te strefy są domem dla elitarnych wrogów, chociaż oferują również lukratywne nagrody dla tych, którzy są wystarczająco odważni, aby się w nie zapuścić. Podczas eksploracji tych stref gracze muszą poruszać się wśród zagrożeń środowiskowych i nieustannych fal skażonych stworzeń. Dynamiczna równowaga zagrożenia i nagrody jest w grze, zmuszając graczy do wycofania się lub kontynuowania w poszukiwaniu wysokiej jakości łupów.
Dodatkowo nowa mechanika rozgrywki znana jako „Wskaźnik Nienawiści” śledzi działania graczy w całym świecie. Wskaźnik rośnie, gdy gracze podejmują określone działania, które przyczyniają się do korupcji - takie jak zabijanie niewinnych opętanych przez Nienawiść lub podejmowanie moralnie niejednoznacznych decyzji w misjach. Gdy Wskaźnik Nienawiści się zapełnia, może mieć zarówno pozytywne, jak i negatywne konsekwencje, zmuszając graczy do podejmowania ostrożnych decyzji w grze. Na wyższych poziomach Wskaźnika Nienawiści gracze zyskują tymczasowe wzmocnienia swoich statystyk, chociaż przyciągają również silniejszych wrogów i stają w obliczu surowszych kar, gdy upadną w walce.
Oferuje działania końcowe i sezonowy postęp oraz nagrody
Dla graczy na wysokim poziomie szukających nowych wyzwań, Sezon Wzrastającej Nienawiści dostarcza kilku nowych działań końcowych. Wprowadza „Katakumby Nienawiści”, system lochów z losowo generowanymi mapami i wrogami, zapewniając, że żadne dwa przebiegi nie będą takie same. Te lochy zaprojektowane są z myślą o ekstremalnej trudności, oferując twardych bossów i zagadki, które wymagają bystrego umysłu i perfekcyjnego wykonania, aby je pokonać dla graczy.
Sezon przynosi również nowych bossów świata, z których każdy jest związany z korupcją Nienawiści. Ci bossowie są wizualnie oszałamiający i stanowią wymagający test współpracy, ponieważ ich mechanika zmusza graczy do wspólnej pracy, aby pokonać przytłaczające szanse. Skoordynowana gra zespołowa jest nagradzana najlepszymi łupami i unikalnymi przedmiotami sezonowymi, które dają potężne wzmocnienia. Co więcej, znakiem rozpoznawczym sezonowej zawartości Diablo IV jest system nagród, a Sezon Wzrastającej Nienawiści nie zawodzi.
Gdy gracze uczestniczą w działaniach sezonowych, odblokowują poziomy postępu wypełnione przedmiotami kosmetycznymi, bronią, zbroją i wierzchowcami. Te sezonowe nagrody dają graczom wiele powodów, aby kontynuować grind przez różne wyzwania stawiane przez Nienawiść. Wprowadzono również nowy zestaw run i słów runicznych, które są ekskluzywne dla tego sezonu. Te potężne przedmioty oferują ekscytujące nowe sposoby na dostosowanie swojej postaci, umożliwiając bardziej zróżnicowane budowy. Jednak krzywa uczenia się w grze może być na początku stroma.
Zatrzymaj rozprzestrzenianie się nienawiści w tym nowym sezonie
Diablo IV: Sezon Wzrastającej Nienawiści to fascynująca aktualizacja flagowego ARPG Blizzarda, oferująca głębokie elementy narracyjne, ekscytujące nowe mechaniki i świeże wyzwania, które utrzymują graczy zaangażowanych. Jego mroczne motywy, atmosferyczny świat i rozszerzone systemy rozgrywki przypadną do gustu zarówno weteranom Diablo, jak i nowym graczom. Ten sezon oferuje nową fabułę, mechaniki rozgrywki, cechy gry i aktywności na końcu gry.
Opinie użytkowników o Diablo® IV - Season of Hatred Rising
Czy próbowałeś Diablo® IV - Season of Hatred Rising? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!