Nowy sezon Diablo IV
Diablo IV - Sezon Wzrastającej Nienawiści to gra fabularna dla jednego gracza, w której gracze zostają wrzuceni w głąb najbardziej skorumpowanych regionów Sanktuarium, gdzie nienawiść zapuściła korzenie, rozprzestrzeniając ciemność i zło w całej krainie. To nowy sezon w franczyzie Diablo IV.
Blizzard Entertainment, Inc. nadal rozwija swoje mroczne uniwersum fantasy wraz z wydaniem Diablo IV: Sezon Wzrastającej Nienawiści, aktualizacji sezonowej, która wprowadza świeże treści i mechaniki do już fascynującego ARPG. Opierając się na fundamentach położonych przez swoją podstawową grę, Sezon Wzrastającej Nienawiści wzbogaca fabułę, ulepsza rozgrywkę i wprowadza nowe wyzwania oraz mechaniki.
Świat w potrzebie nadziei
Diablo IV rozgrywa się po Diablo III: Reaper of Souls. W grze bramy nieba są zamknięte po tym, jak Maltheal, Anioł Śmierci, zniszczył dużą część Sanktuarium. Jednak, nieświadome nieba, Lilith, córka Mephisto i kanoniczna matka ludzkości, została uwolniona z więzienia. Jej powrót wprowadził chaos, a wiek ciemności i nędzy spadł na Sanktuarium.
To do graczy, znanych jako Nephalem, należy pomoc ludziom Sanktuarium. Będą musieli walczyć z demonami czającymi się wszędzie. Z każdym zabójstwem możesz otrzymać prezenty i monety od ludzi, którym pomogłeś. Diablo IV rozgrywa się na mapie gry w otwartym świecie z pięcioma unikalnymi regionami, cyklem dnia i nocy oraz zmieniającą się pogodą. Beznadziejni ludzie potrzebujący twojej pomocy wypełniają ziemię, a ty szybko odkryjesz, że nigdy nie zabraknie ci zajęć.
Misje w grze są nieliniowe, a ty masz wolność ich podejmowania według własnego uznania. Możesz wyruszyć na przygodę samodzielnie lub możesz połączyć siły z innymi Nephalem, aby zlikwidować jak najwięcej demonów. Współpraca jest najlepsza, gdy zamierzasz walczyć z nowo narodzonymi wielkimi bossami. W tej grze jest setki lochów, z których wszystkie są losowo generowane. W środku znajdziesz setki legendarnych przedmiotów do wyposażenia.
Ciemniejszy zwrot w Diablo IV
Diablo IV - Sezon Wzrostu Nienawiści rozwija fabułę Diablo IV o nową narrację, która ma miejsce po wydarzeniach z podstawowej gry. Lilith, córka Mephisto, była centralną postacią w fabule podstawowej gry, a ten nowy sezon bada konsekwencje jej porażki. Gdy świat Sanktuarium wciąż odczuwa skutki chaosu, pojawia się nowa ciemna siła, znana tylko jako „Nienawiść”. Ta siła, zrodzona z głęboko zakorzenionej urazy i złośliwości, infekuje zarówno ludzi, jak i demony, zamieniając ich w krwiożercze stworzenia, które żywią się nienawiścią.
W tym nowym sezonie gracze ponownie wcielają się w rolę bohatera, mającego za zadanie rozwiązać tę nową siłę, jednocześnie zmagając się z własnymi wewnętrznymi zmaganiami i dylematami moralnymi. Pisanie w Sezonie Wzrostu Nienawiści jest poprawą w porównaniu do czasami przewidywalnej fabuły podstawowej gry, oferując więcej niuansów i głębsze zanurzenie w psychologiczne skutki korupcji. Gra zapewniła, że stawka wydaje się osobista, a NPC odzwierciedlają emocjonalny ciężar, jaki ta nowa groźba wywiera na świecie.
W tej grze ogromne heroldy piekła, niosące krwawo-czerwone portale na plecach, były widziane depczące przez Sanktuarium. Kiedyś tylko materiały ponurych opowieści tawernowych mających na celu przestraszenie zmęczonych podróżników, te stworzenia zostały ożywione przez nienawiść Mephisto, którego miejscowi nazywają „Wędrowcami Królestwa”. Ci Wędrowcy Królestwa mogą zagrażać całemu regionowi jednocześnie, uwalniając koszmary zrodzone z nienawiści przez portale osadzone w ich ciałach.
Nowe funkcje i mechanika rozgrywki
Znaczącą cechą tego sezonu jest wprowadzenie Stref Nienawiści. Te obszary na mapie są skażone przez Nienawiść, tworząc śmiertelne środowiska, które stanowią wyzwanie nawet dla najbardziej doświadczonych graczy. Te strefy są domem dla elitarnych wrogów, chociaż oferują również lukratywne nagrody dla tych, którzy są wystarczająco odważni, aby się w nie zapuścić. Podczas eksploracji tych stref gracze muszą poruszać się wśród zagrożeń środowiskowych i ciągłych fal skażonych stworzeń. Dynamiczna równowaga zagrożenia i nagrody jest w grze, zmuszając graczy do wycofania się lub kontynuowania w poszukiwaniu wysokiej jakości łupów.
Dodatkowo, nowa mechanika rozgrywki znana jako „Wskaźnik Nienawiści” śledzi działania graczy w całym świecie. Wskaźnik rośnie, gdy gracze podejmują pewne działania, które przyczyniają się do korupcji — takie jak zabijanie niewinnych opętanych przez Nienawiść lub podejmowanie moralnie niejednoznacznych decyzji w misjach. Gdy Wskaźnik Nienawiści się napełnia, może mieć zarówno pozytywne, jak i negatywne konsekwencje, zmuszając graczy do podejmowania ostrożnych decyzji w grze. Na wyższych poziomach Wskaźnika Nienawiści gracze zyskują tymczasowe wzmocnienia swoich statystyk, chociaż przyciągają również silniejszych wrogów i stają w obliczu surowszych kar, gdy upadną w walce.
Oferuje aktywności końcowe i sezonowy postęp oraz nagrody
Dla graczy na wysokim poziomie szukających nowych wyzwań, Sezon Wzrostu Nienawiści dostarcza kilku nowych aktywności końcowych. Wprowadza „Katakumby Nienawiści”, system lochów z losowo generowanymi mapami i wrogami, zapewniając, że żadne dwa przebiegi nie będą takie same. Te lochy zostały zaprojektowane z myślą o ekstremalnej trudności, oferując twardych jak pazur bossów i zagadki, które wymagają bystrego umysłu i doskonałego wykonania, aby je pokonać dla graczy.
Sezon przynosi również nowych bossów światowych, każdy związany z korupcją Nienawiści. Ci bossowie są wizualnie oszałamiający i stanowią wymagający test współpracy, ponieważ ich mechanika zmusza graczy do współpracy, aby pokonać przytłaczające szanse. Skoordynowana gra zespołowa jest nagradzana najwyższej jakości łupem i unikalnymi przedmiotami sezonowymi, które zapewniają potężne wzmocnienia. Co więcej, znakiem rozpoznawczym sezonowej zawartości Diablo IV jest system nagród, a Sezon Wzrostu Nienawiści nie zawodzi.
Gdy gracze uczestniczą w aktywnościach sezonu, odblokowują poziomy postępu wypełnione przedmiotami kosmetycznymi, bronią, zbroją i wierzchowcami. Te sezonowe nagrody dają graczom wiele powodów, aby kontynuować grind przez różne wyzwania przedstawione przez Nienawiść. Wprowadzono również nowy zestaw run i słów runicznych ekskluzywnych dla tego sezonu. Te potężne przedmioty oferują ekscytujące nowe sposoby na dostosowanie swojej postaci, umożliwiając bardziej zróżnicowane budowy. Jednak krzywa uczenia się w grze może być na początku stroma.
Zatrzymaj rozprzestrzenianie się nienawiści w tym nowym sezonie
Diablo IV: Sezon Wzrastającej Nienawiści to fascynująca aktualizacja flagowego ARPG Blizzarda, oferująca głębokie elementy narracyjne, ekscytujące nowe mechaniki i świeże wyzwania, które angażują graczy. Jego mroczne motywy, atmosferyczny świat i rozszerzone systemy rozgrywki przypadną do gustu zarówno weteranom Diablo, jak i nowicjuszom. Ten sezon oferuje nową fabułę, mechaniki rozgrywki, funkcje gry i aktywności endgame.
Opinie użytkowników o Diablo® IV - Season of Hatred Rising
Czy próbowałeś Diablo® IV - Season of Hatred Rising? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!